Museum Prinsenhof

menu

Nieuws

Museum Prinsenhof Delft tijdelijk gesloten

13 maart 2020

In lijn met het landelijk beleid met betrekking tot het coronavirus sluit Museum Prinsenhof Delft zijn deuren tot nader order voor het publiek. Onze excuses voor het ongemak. Houd de website in de gaten voor de laatste informatie.

Veel gestelde vragen

1. Is Museum Prinsenhof Delft open?
In lijn met het landelijke beleid met betrekking tot het coronavirus sluit Museum Prinsenhof Delft zijn deuren tot nader order voor het publiek. Dit geldt ook voor het kantoor en het Winkeltje Kouwenhoven.

2. Wanneer gaat Museum Prinsenhof Delft weer open?
Vooralsnog geldt het landelijke beleid dat het museum gesloten is tot nader order. Raadpleeg voor de actuele stand van zaken deze website

3. Krijg ik voor een geboekt entreeticket geld terug?
De entreetickets voor Museum Prinsenhof Delft kunt u gebruiken voor een bezoek na berichtgeving dat het museum weer opengesteld is voor het publiek. Met het ticket heeft u tot een jaar na aanschaf toegang tot het museum. Online gekochte en niet gebruikte tickets kunnen na aankoop worden gerestitueerd. U ontvangt het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op de bankrekening van de aankoop. Gebruik hiervoor het herroepingsformulier of bel op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur met +31 (0)15 260 23 58 of stuur een e-mail naar [email protected].

4. Gaan evenementen als lezingen en rondleidingen wel door?
Alle evenementen zijn tot nader order geannuleerd.

5. Krijg ik restitutie voor geannuleerde evenementen?
Ja, het is mogelijk restitutie te krijgen. U kunt hiervoor schriftelijk contact opnemen met de Klantenservice via [email protected]

Voor de theaterlezing Het Schavot van Hans Goedkoop wordt een nieuwe datum gezocht. U kunt bij vragen hierover contact opnemen met [email protected]

6. Ik heb een entreeticket gekocht via een travel agent of reseller. Krijg ik bij annulering geld terug?
Mocht u via een travel agent of reseller hebben geboekt, dan kunt u het beste contact opnemen de desbetreffende travel agent of reseller.

7. Wij hebben als groep tickets gekocht, kunnen onze tickets worden omgeboekt of gerestitueerd?
Tickets kunnen kosteloos omgeboekt worden naar een ander tijdstip overdag. U kunt hiervoor schriftelijk contact opnemen met de Klantenservice via [email protected]  

Online gekochte en niet gebruikte tickets kunnen eventueel na aankoop worden gerestitueerd. U ontvangt het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op de bankrekening van de aankoop. Gebruik hiervoor het herroepingsformulier of bel op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur met +31 (0)15 260 23 58 of stuur een e-mail naar [email protected]

8. We hebben een groepsbezoek, schoolbezoek of rondleiding geboekt en willen dit annuleren. Is dit mogelijk?
Alle boekingen zijn tot nader order geannuleerd. U wordt spoedig door ons geïnformeerd over wat dit voor u betekent.
Heeft u een museumles geboekt via het Cultuurmenu? Neem dan contact op met Team Cultuurmenu: [email protected]

9. Gaat de tentoonstelling Zilver. Meesterwerken van Delftse zilversmeden 1590-1800 nog door?
Het streven is de tentoonstelling zo snel mogelijk open te stellen, afhankelijk van de ontwikkelingen in de komende periode.

10. Is Winkeltje Kouwenhoven open?
Nee Winkeltje Kouwenhoven is eveneens gesloten.

Vragen
Museum Prinsenhof Delft doet er alles aan om uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Voor vragen over tickets en andere geboekte evenementen kunt u contact opnemen met de Klantenservice via [email protected] of bel op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur met +31 (0)15 260 23 58.