menu

Hofmakerij in Delft

 

Museum Prinsenhof Delft maakt eventmanagers het hof

13 februari 2018

Museum Prinsenhof Delft en zijn partners hebben maandagavond 12 februari 2018 laten zien dat zij de kunst van verleiden machtig zijn. Tijdens het event ‘Hofmakerij – De kunst van verleiden’ werden bijna 100 eventmanagers geïnspireerd en verrast door de nieuwste mogelijkheden in het museum voor meetings en events.

Samen met de preferred partners Improve, Van der Linde Catering + Evenementen, Van der Maarel Eventstyling en Aanmelder.nl heeft het museum groots uitgepakt. De boodschap was duidelijk: verwonder, proef en ontmoet! Om de beleving compleet te maken was aan alle zintuigen gedacht, zodat de gasten kennis konden maken met de vele facetten van verleiden en innovatieve vormen van presentatie, decoratie en catering.

Zo kan het ook

De eventmanagers werden op reis genomen langs de verschillende zalen van het museum en hebben ervaren dat er zoveel meer mogelijk is met inrichting, licht, geluid en presentatievormen dan vaak wordt aangenomen. De historische binnen,- én buitenruimtes van Museum Prinsenhof Delft werden steeds weer op een verrassende wijze gepresenteerd.

Gedurende de reis werden de gasten verleid Museum Prinsenhof Delft in het hart te sluiten, maar ook om in eigen evenementen nieuwe vormen toe te passen en los te komen van het traditionele denken hierover. Op grote schermen presenteerde het museum tal van mogelijkheden voor evenementen, sfeer, stijlen, formats en projectievormen. De samenwerkende partners liepen rond om hierbij tekst en uitleg te geven en de bezoekers zodoende te voeden met nieuwe ideeën en gedachten. Stijlen die men niet eerder overwogen of gezien had, bleken uitstekend te passen in zowel klassieke als innovatieve concepten. De blik van de eventmanagers werd verruimd met inspirerende voorbeelden. 'Zo kan het dus ook!' werd gedurende de avond meerdere malen door de gasten uitgesproken.

prinsenhof feb 2018 102

prinsenhof feb 2018 063

prinsenhof feb 2018 036